Konflikthåndtering i Djurslands Bank

19. marts 2010

Som en del af et større kursus bidrog ACT! med en proceskonsulent til et to-dages forløb om konflikthåndtering for medarbejdere i Djurslands Bank.

 

Konflikthåndtering i spil

Deltagerne på kurset arbejdede med konflikthåndtering sat i scene som et forumspil med en af ACT!s proceskonsulenter på sidelinjen.

ACT!s proceskonsulent sørgede for at bevare fokus på emnet konflikthåndtering og hjalp til at facilitere processen, så alle fik udbytte af kurset.

 

Godt arbejde

Djurslands Bank var meget tilfredse med ACT!s arbejde på kurset, og produktkonsulenten fremhævede, at arbejdsformen med forumspil var med til at give liv til medarbejdergrupperne, der engagerede sig aktivt i processen, vidensdelte og kom med håndteringsforslag til hinandens konfliktsituationer.

 

Deltagerne udtalte blandt andet:

"Jeg er positivt overrasket vedr. konflikthåndtering. Lidt grænseoverskridende, men sundt."

"Eftermiddagen med ACT! synes jeg var rigtig god og en anderledes måde at arbejde med tingene på." 

Læs mere om konflikthåndtering her.

 


Kontakt ACT! på tlf. 87 41 69 64 eller info@a-ct.dk, hvis du vil høre mere om, hvad en eftermiddag med forumspil kan gøre for din arbejdsplads.