Det bedre salg

7. november 2012

 

Hvis der kun er en lille bitte forskel på det gode og det bedre salg - hvordan ser den så ud?
Det fik sælgere hos Toyota oplevet et eksempel på, da ACT! lavede illustrationsspil på et internt arrangement. Emnet i spillene var 'den lille ændring', der gør en stor forskel i salgssituationen.

Erhvervsskuespillerne fra ACT! viste to illustrationsspil - den gode og den endnu bedre salgssituation.
Derefter blev deltagerne bedt om at diskutere spillene ud fra nogle refleksive spørgsmål leveret af ACT!.

"Super godt samarbejde – meget professionelt og engageret. ACT! havde gode, konstruktive og brugbare input til forbedringer/optimering af vores egne tanker.
Skuespillerne fra ACT! var rigtig gode og sympatiske. De gjorde det godt.
Vores udbytte var som ønsket – en simpel visuel demonstration af hvordan man med meget få midler kan gå fra god til bedre," 

siger Lisbeth Halberg Franck, Marketingchef i Toyota Danmark.

 

Salg kan trænes

Er det ikke helt nok at se det - men vil man også gerne opleve det på egen krop - så kan ACT! levere uddannede erhvervsskuespillere til træning med netop dén type kunder eller situationer, som sælgerne finder mest udfordrende.

Hvordan foregår salgstræning med skuespillere?